Vidus prospekts 38, Jūrmala, Latvija, LV-2010LATVIJAS UNIVERSITĀTES P. STRADIŅA MEDICĪNAS KOLEDŽA
Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledža (LU PSK) darbību uzsāka
1939. gadā kā Žēlsirdīgo māsu un pirmās šķiras mācītu sanitāru skola,
kura darbojās Rīgas pilsētas 2. slimnīcā (tagad – Paula Stradiņa
Klīniskā universitātes slimnīca), un, ko dibināja profesors Pauls Stradiņš – ķirurgs un veselības
aprūpes organizētājs. Kopš 1989. gada ar cieņu un lepnumu tiek nests dibinātāja vārds. 1999. gadā koledža no Rīgas tiek pārcelta uz Bulduriem, Jūrmalā. No 2009. gada izglītības iestāde darbojas kā Latvijas Universitātes aģentūra "Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledža".
LU PSK darbības pamatuzdevums ir nodrošināt studējošiem iespēju iegūt kvalitatīvu īsā cikla profesionālo augstāko izglītību veselības aprūpes un sociālās labklājības nozares pilna laika klātienes studiju programmās: "Ārstniecība", "Estētiskā kosmetoloģija", "Ārstnieciskā masāža", "Biomedicīnas laborants", "Radiologa asistents", "Podoloģija", "Sociālā aprūpe", "Sociālā rehabilitācija", tā darba tirgum sagatavojot kvalificētus un konkurētspējīgus veselības un sociālās aprūpes speciālistus.
2007. gadā Latgales reģionā tika atvērta LU PSK Rēzeknes filiāle, kas nodrošina studiju vietu un prakses iespējas tuvāk studējošo dzīvesvietai.
Ik studiju gadu tiek veikts ieguldījums koledžas materiāli tehniskās bāzes un infrastruktūras attīstībā, tā uzturot mūsdienu prasībām atbilstošu studiju vidi. Studiju process tiek organizēts profesionāli aprīkotās laboratorijās, pirmsklīnikas un praktisko apmācību simulāciju kabinetos.
Koledža ir ieguvusi Erasmus Augstākās izglītības hartu (ECHE) un īsteno mācību mobilitātes studentiem un personālam ERASMUS+ programmas ietvaros. Ir izveidota veiksmīga sadarbība ar veselības un sociālās aprūpes iestādēm un institūcijām, augstskolām un uzņēmumiem gan Latvijā, gan Eiropā.
LU PSK studējošajiem studiju laikā ir iespēja:
Vienlaikus ar pamatstudijām koledža īsteno profesionālās pilnveides izglītības programmas un tālākizglītības programmas veselības un sociālās aprūpes speciālistu kvalifikācijas uzturēšanai.
Kopš 2022. gada rudens ir atvērta LU PSK Ārstniecības iestāde (ārstniecības iestādes kods – 004000002), kurā darbojas masāžas, podologa un skaistumkopšanas speciālista kosmetoloģijā kabinets.
Rīgas Raiņa vidusskola ir vienīgā vispārizglītojošā izglītības iestāde Latvijā, kurā vidusskolēniem kopš 2018. gada ir iespēja apgūt latviešu zīmju valodu.
Skola nodrošina: profesionālu, atsaucīgu, radošu, saprotošu pedagoģisko personālu, interesantus pasākumus skolā un ārpus skolas, valsts apmaksātu, garšīgu 4 x ēdināšanu, iespēju dzīvot skolas internātā no pirmdienas līdz piektdienai, profesionālu medicīnisko aprūpi skolā, skolēni no 1.-9.klasei un Arodklašu skolēni saņem 100% ceļa izdevumu kompensāciju.
Permanent-master. Permanentais meikaps. Kosmētika profesionāļiem.
Mikropigmentācija lūpām, plakstiņiem, uzacīm.
PIKC Daugavpils Dizaina un mākslas vidusskola "SAULES SKOLA" piedāvā profesionālās vidējās izglītības programmas: apģērbu dizains, koka izstrādājumu dizains, foto dizains, interjera dizains, reklāmas dizains, tekstiliztrādājumu dizains, multimediju dizains.
Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledža piedāvā apgūt darba tirgū pieprasītās profesijas veselības un sociālās aprūpes nozarēs, 2 vai 3 studiju gadu laikā pilna laika klātienes studijās ir iespēja iegūt kvalifikāciju: ārsta palīgs/ feldšeris, skaistumkopšanas speciālists (kosmetoloģijā), masieris, biomedicīnas laborants, radiologa asistents, podologs, sociālais aprūpētājs, sociālais rehabilitētājs. Studijas par valsts budžeta līdzekļiem un maksas programmas.
Latgales
Industriālais tehnikums (LIT) ir lielākā mācību iestāde Latgales reģionā un
viena no lielākajām Latvijā. LIT Latgales reģionā kalpo par vienotu septiņu
industriju profesionālās izglītības ieguves platformu Daugavpils pilsētā, Augšdaugavas
un Krāslavas novadā. LIT īsteno
profesionālās vidējās, arodizglītības, tālākizglītības, pilnveides, neformālās
izglītības programmas, kā arī sniedz ārpusformālās izglītības iegūto kompetenču
novērtēšanu.