Hipokrāta iela 1, Rīga, Latvija, LV-1079Studiju programmas "Masāža un hidroterapija" mērķis ir sagatavot ceturtā līmeņa profesionālai kvalifikācijai atbilstošu speciālistu – masieri, kas ir ārstniecības persona, kura praktizē ārstniecībā un, lietojot dažādus masāžas veidus, veicina pacienta vai klienta veselības un funkcionālā stāvokļa, kā arī ar veselīgu saistītās dzīves kvalitātes un labsajūtas uzlabošanos.
Masieris var strādāt Latvijas un ārvalstu veselības aprūpes un rehabilitācijas iestādēs, valsts vai privātās klīnikās, plaša profila slimnīcās, veselības centros, ārstu privātpraksēs, SPA centros vai atbilstoši iegūtajai profesijai kā pašnodarbināta persona vai individuālais komersants.
Rīgas Raiņa vidusskola ir vienīgā vispārizglītojošā izglītības iestāde Latvijā, kurā vidusskolēniem kopš 2018. gada ir iespēja apgūt latviešu zīmju valodu.
Koledža piedāvā četras pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas: māszinības, ārstniecība, sociālā aprūpe un sociālā rehabilitācija un divas arodizglītības programmas. Koledžā studē apmēram 250 studenti.
Kāzu izklaides “Skroderdienas Silmačos” gaisotnē, lomu sižeta rotaļas jaunāko klašu skolēniem, dzejas lasījumi, muzeja ekspozīcijas, ģimenes istaba, Alfreda Amtmaņa Briedīša radošo darbu istaba, A. Amtmaņa Briedīša prēmijas laureātu istaba, izstāžu zāle, mākslas, lietišķās mākslas izstādes.
Bijusī padomju armijas raķešu bāze un Zeltiņu vēstures krātuve (muzejs). Bijušais īpaši slepenais militārais objekts vēl šodien glabā daudz nezināmas un interesantas informācijas. Nostāsti nelīdzēs – šī vieta jāredz pašam.
Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža (LU RMK) ir valsts akreditēta profesionālās augstākās izglītības iestāde. Koledžā pēc vidējās izglītības iegūšanas iespējams iegūt īsā cikla (pirmā līmeņa) profesionālo augstāko izglītību.
Skolēnu mācību uzņēmumu darbība, karjeras izglītības ievirze, saistoši ārpusklases pasākumi, starptautisku projektu īstenošana, labs materiāli tehniskais nodrošinājums, ir kopmītnes. No 7.klases - Zinātniski pētnieciskās darbības ievirze, programmēšanas apguve.