Talsu iela 18A, Kandava, Tukuma novads, Latvija, LV-3120Kandavas Reģionālā vidusskola piedāvā apgūt:
Misija - Skola, kas ir vissirsnīgākā.
Vīzija - inovatīvām idejām atvērta skola, kurā skolēnu un skolotāju savstarpējā sadarbība ir panākumu atslēga:
Skolā var iestāties ikviens skolēns no 1.— 12.klasei. Netiek uzņemti skolēni 10. un 11.klasēs.
Rīgas Raiņa vidusskola ir vienīgā vispārizglītojošā izglītības iestāde Latvijā, kurā vidusskolēniem kopš 2018. gada ir iespēja apgūt latviešu zīmju valodu.
Šodien Rīgas Strazdumuižas vidusskola – attīstības centrs ir vienīgā mācību iestāde valstī, kur bērniem un jauniešiem ar nopietniem redzes traucējumiem tiek nodrošināts redzes īpatnībām pielāgots mācību process, un kas nodrošina atbalstu vispārizglītojošajās mācību iestādēs integrētajiem vājredzīgajiem un neredzīgajiem audzēkņiem. Skolā uzņem skolēnus no 7 gadu vecuma.
Jelgavas tehnikums piedāvā apgūt vidējo profesionālo izglītību 11 profesijās, kuras ir pielāgotas katra jaunieša interesēm un talantiem. No autotransporta līdz būvniecībai, no viesmīlības līdz IT tehnoloģijām – šeit ikviens var atrast sev piemērotāko virzienu karjeras ceļā.
Vaiņodes vidusskola piedāvā plašu un daudzveidīgu interešu izglītības darbu - 5 kori, 4 vokālie ansambļi, 9 tautas deju kolektīvi, vizuālās mākslas un mājturības pulciņš, kokapstrādes pulciņš,skatuves runas nodarbības, latviskās dzīvesziņas pulciņš, teātra pulciņš, robotikas pulciņš, elektronikas pulciņš, dabaszinību pulciņš, novadpētniecībaspulciņš, Vaiņodes novada jaunsargu vienība.
Latvijas Republikas valsts augstākās izglītības un zinātnes iestāde, kas savas darbības mērķus sasniedz, īstenojot profesionālās studiju programmas un veicot zinātniskās pētniecības darbību militārajā jomā.
Smiltenes tehnikuma Alsviķujā struktūrvienībā var apgūt šādas profesijas: šuvējs, pavārs, pavāra palīgs, galdnieks, apavu labotājs, datoroperators, aprūpētājs, būvstrādnieks. Dienesta viesnīca. Ēdnīcas pakalpojumi. Individuālā sociālās rehabilitācijas programma. Logopēda un zīmju valodas tulka pakalpojumi.